vedoucí expertního týmu v přípravě strategie vzdělávací politiky 2030
Jaké má místo podpora učitelů ve Strategii 2030, s jakými dalšími změnami souvisí? Jaká má být podpora učitele v místě „on site“, ve škole? Odkud pochází inspirace „středním článkem podpory“? Jak funguje jinde v zahraničí?starosta města Říčany
Jaké podmínky pro síťování učitelů a podporu vytváří město? Jaké další možnosti vidí do budoucna?
MŠMT, ředitel odboru předškolního, základního, základního uměleckého a speciálního vzdělávání
Jaké konkrétní kroky v následujícím období plánuje MŠMT pro implementaci strategie 2030 v oblasti podpory pedagogické činnosti školy do praxe?MŠMT, garantka
pro regionální školství OP VVV
Co školám v oblasti pedagogické podpory „zdola“ přinesla realizace projektů podporovaných EU? Co vy jako garantka pro regionální školství považujete za stěžejní? Jak MŠMT plánuje dále využívat kvalitní výstupy projektů?
ředitelka Jihomoravského inspektorátu České školní inspekce
Jaké způsoby podpory pedagogické činnosti používají české školy nejčastěji? Jakým způsobem hodnotí ČŠI kvalitu výstupů této podpory? Které formy podpory učitelů vedou podle zjištění ČSI k lepším výsledkům žáků?
ředitelka ZŠ Mnichovice
Jak podporujete učitele na vaší škole? Jaké systémové změny byste uvítala jako ředitelka? Jak zjišťujete vy jako ředitelka, jakou podporu vaši učitelé potřebují?
lektor a mentor, SPKŠ
Jaké jsou zkušenosti s podporou pedagogické činnosti školy v zahraničí?
koordinátorka vdělávání, Muzeum Říčany
Co považujete jako zástupkyně externí organizace v podpoře pedagogické činnosti školy ze své 8 leté osobní zkušenosti za nejdůležitější? Jaká je vaše vize systematické podpory do budoucna?